Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2012. július 14.

Jégkorszak 4. elemzése


Március kilencedikén itt a blogban már megpendítettem, ma pedig ellenőriztem a negyedik Jégkorszakot, iIlletve ellenőriztük.

A bizonyítvány:

A popcorn menühöz már csak játék kalóz nyulat tudtak volna adni: - 1 pont
Tizenöt perc reklám a film előtt:  -1 pont
 Foghíjas létszám: + 1 pont

Lajhár "szerető"családja: + 1 pont
Sid nagymamája: + 1 pont
Bamba kalózok: - 1 pont
Fehér kardfogú csaj: + 2 pont
Mamut egy időre elhagyja asszonyát, kislányát: - 1000 pont

Eddigi epizódok sorrendje: 1 rész, 3.rész, 4.rész, 2.rész

NRK: 80 %

Kislány szemmel az eleje kicsit ijesztő volt, amiből én - az odabújás miatt - szépen profitáltam.
Mivel a két tigris románca még nem teljesedett be, és a nyomorult lajhárnak is csak egy szirén spinkó jutott, így várom/várjuk a következő részt.

Csak nekem tűnik fel......
....a hasonlóság?