Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2013. március 20.

Szegény Cipő


- Őt ismerem, Ő a Cipő - kukucskált bele múlt héten laptopomba a kislányom.
- Emlékszel, Drágám! Mondtam Neked a napokban, hogy Cipőt  bevitték a kórházba?
- Igen, emlékszem - nézett rám gyanútlan szemeivel.
- Most írták, hogy Cipő ma meghalt - osztottam meg vele őszintén a szomorú hírt.
- Szegény Cipő - hallatszott halkan azonnal a gyermeki őszinteség.

 Kérdezett még a miértről és a hogyanról, én pedig válaszoltam doktor bácsikról és beteg szívről.
Szomorúságát azonban egy pillanat alatt "elvitték" a vidám emlékek. A tavalyi szegedi Rebublic koncert emlékei, amik akkor egészen más jelentéssel bírtak:

" Az én tündérem  nem követelte pódiumra a zenészeket. Fejecskéjét az ölembe hajtva - már egy ideje - ugyanis békésen aludt. Az első ásításakor a Baj van, nagy baj van szólt.  Mikor odabújt, már a Gyere közelebbet dúdoltam picike fülébe. Az Ébredni kéne márnál jó éjt puszit adtam neki ."



Pénteken, lélekben a mi két szál sárga rózsánk is elkísér!