Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2013. január 11.

Hófehér kavicsok



 

Leültem olvasni, mint egy macsó!

Képzavar felütésnek? Miért is ne.

Elfogultan láttam neki a könyv olvasásának, hisz búcsúzkodtam én már a szerzőtől peronon, kvázi ismerem Őt és a képességeit is.


Kíváncsian várom a folytatást
Irigykedve éltem újra gimis éveimet lázadó suhancként és néztem magamba, mint magabiztos tanár. Vágyakozva követtem az eseményeket, mint a meg nem értett hősszerelmes vagy törtem össze lelkileg alagút végi fényt kereső kamasz módjára. Átértékeltem igaznak vélt barátságokat, hogy észre tudjam venni a mellettem némán is ordító igazán fontos dolgokat. Végül összeszorult torokkal lapoztam büszke apaként, hogy aztán egy pillanat alatt átalakuljak a világ minden szeretetét megérdemlő, könnyeivel is egyedül küzdő anyává.


 
Ifjúsági regény? Hagyjuk már.

Egy egész tengernyi macsó zúgja mostantól vissza!