Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2012. szeptember 9.

Feltankoltam

Érzelmileg és hűtőileg is......majd elütöttem az első nyulamat!


Két  éjszaka a saját ágyamban - ez motoszkált Baja környékén (is) a fejemben, meg persze az, hogy a Kossuth rádió arrafelé vajon melyik frekvencián fogható. Aranylábú foci válogatottunk  andorrai vendégjátékának második félidejét szerettem volna figyelemmel kísérni vezetés közben.
Telefonos segítséggel bepötyögtem a 101.9-et, így pár kilométernyi zúgás után az utolsó harminc kilométernek és két újabb gólunknak már Gulyás Lászlóval együtt örültünk. 

A tündérem már a parkolóban a nyakamba ugrott, így attól a pillanattól kezdve szegény asszonykám biztos ezüstérmesként tért nyugovóra.
Mi még kuckót építettünk a földön, hogy jól megérdemelt ölelkezős kényelemből nézhessük a Jóbarátokat ( amit Api, a hős most nem felejtett Kaposváron ).
Régi szokásunk ez elalvás előtt, mint ahogy a folytatás is: hajnali háromkor én felébredek, kikapcsolom a még üzemelő dvd/tv combót és beviszem a lyányt a helyére.

       Otthon, édes otthon - indultam az ágyikóm felé, ahol hamar szembesültem a ténnyel, hogy a helyemen kb. 2 m2-en elterülő kisfiam mellett nem sok alvási babér terem majd nekem.
Ergo irány a nappali és az egyik kanapé.

Egyébként a kanapénk eladó!

Másnap sem sikerült bent aludni  - hasonló okokból - , de annyi baj legyen, hisz majd 2 napig hajigálhattam, ölelgethettem, kergethettem, fáraszthattam (?) az én Drágaságaimat.

Visszafelé meg nekem ugrott egy kamikáze nyúl, nyugodjon békében.