Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2012. augusztus 8.

Két arany meg egy "focimeccs"

Két aranyéremnyi előnnyel nyertek
Aranyos lányok, aranyos fiúk és aranykezű kézisek...

Dombi Rudolf, Kökény Roland kajakpáros sima, hátradőlős, tízcentis győzelmét reggelizés közben követtem figyelemmel. Nem semmi élmény volt.
Nagy szerencse, hogy 1000 méteren indultak és nem 1010-en. Akkor ugyanis a surranópályán igencsak lapátoló portugálok kapták volna az aranyat.



 A lány kajaknégyesünk második 500 méterét a Média Marktban néztem többet magammal.
Jó volt látni, ahogy  Szabó Gabi, Kozák Danuta, Kovács Kati és Fazekas Krisztina mind a hetven tévén megelőzi a német és a lengyel hajót is.

Négy arany fénylik a mezőny egyetlen "sötét" hajójában 

A női divatüzletek - még egyszer leírom -, tehát a női divatüzletek meglátogatása után kiderítettem, hogy félidőben néggyel megyünk Izland ellen. Mi, kézis magyarok.
A második félidő utolsó hat percét már a szembe szomszédnál néztük. Fazekas fenomenális büntető védése és Lékai egyenlítő gólja után az első kétszer 5 perces hosszabbítást a saját kanapémból követtem.

Fazekas-parádé délelőtt vízen, majd földön is
A második hosszabbítás első percének végén bepattantam a kocsiba, nehogy elkéssek a konditeremből.
A Nagylaci-parádét így - Hajdú B. tálalásában - a Kossuth rádióban hallgattam, hogy aztán három perccel a meccs vége előtt beessek a terem előterébe.
Gundel Takács Gábor boldog ordítozása még sok kilométer futás múlva is a fülemben csengett:

Négy között a magyar csapat!