Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2012. augusztus 16.

Ahogy tanultam


Új élethelyzetbe kerültem, így hát tegnapelőtt lelkesen kőbe véstem az albérletem szabályait.

1.  Nem maradhat morzsa a konyhapulton
2.  Nem maradhat edény éjszakára a mosogatóban
3. Nincs helye alkoholnak a lakásban ( amíg a pálinkát el nem hozom otthonról )
4. Az ágytakarót megigazítom, miután felkeltem
5.  Legalább egy hétig kitartok az elveim mellett

Az eddig eltelt két nap alatt minden a terv szerint ment, de kínosan ügyelek, nehogy átváltozzak feleséggé.

Bevásárlás, főzés, mosogatás már megvolt. A takarítást is elkezdtem, amennyiben a kosz sarokba terelgetése, rugdosása annak minősül. Vegyük úgy, hogy előkészítettem a terepet a jövő heti porszívózáshoz.
Ne aggódj Drágám, csak vicceltem. Természetesen azonnal felsepertem, felmostam az érintett területet a konyhában.

Mert mindketten úgy akartuk volna!