Aki tudja, ismeri...

Mondd, Te süket vagy? A pisztácia kifogyott, csokoláde nem is volt!

2012. július 24.

D-vitamin hiány


Pár nap múlva kezdődik a londoni olimpia.

Nos, az időjárás gondolt a repülőjegyet és belépőket kifizetni nem tudó, itthon maradt szurkolókra ( vannak páran ) és Magyarországra hozta nekünk az angol fővárost.
Időjárásban mindenképp.

...a lépcsőházban a lábaim meg-fagy-nak!
Elborult az ég és egész nap esett, így a mai kinti futásnak lőttek. Sebaj, maradt a lépcsőzés.

Vigyázva, nehogy a másodikon alvó kisgyerekek felébredjenek, "nekiláttam" a fokoknak.
Csak "párszor" 55 grádics felfelé és ugyanannyi lefelé. Semmi az nekem, gondoltam. 
Azért lefárasztott rendesen és csurom vizes is lettem, na!
Ugyanazt az optikai hatást értem volna el, ha egyszerűen csak kiállok a szakadó esőre.
De mivel olimpia közeleg, én is edzésbe álltam.


A pénteki, londoni (07.27.) megnyitótól kezdve a záró ceremóniáig ( 08.12.) én - szolidaritásból (?) - végig edzésben leszek.
De az sem kizárt, hogy még a riói zárást is megvárom!